Умови згоди
Інформація для
фізичних осіб
Відповідно до положень Закону
України «Про захист прав споживачів», під час відвантаження товару його перевіряють
на працездатність, а під час отримання товару – покупцеві вручається заповнений
за всіма правилами Гарантійний талон.
Повернення товару
Споживач має право обміняти
непродовольчий товар належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня
покупки, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном,
кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за
призначенням.
Обмін товару належної якості виконується,
якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі
властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий
споживачеві разом із проданим товаром.
Якщо на момент обміну аналогічного
товару немає в продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з
наявного асортименту із відповідним перерахуванням вартості, або розірвати
договір й одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.
У разі виявлення протягом
встановленого гарантійного строку недоліків споживач, у порядку та в строки,
встановлені законодавством, має право вимагати:
• пропорційного зменшення ціни;
• безоплатного усунення недоліків
товару в розумний строк;
• відшкодування витрат на
усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом
встановленого гарантійного строку суттєвих недоліків, які виникли з вини
виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених
за необхідності висновком експертизи, споживач у порядку та в строки,
встановлені законодавством і на підставі обов’язкових для сторін правил або
договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
• розірвання договору та
повернення сплаченої за товар грошової суми;
• вимагати заміни товару на такий
же товар або на аналогічний, із числа наявних у продавця (виробника) товару.